Mediolanum Forum

Sitter och kollar på gamla THTVs :)
Just nu är det Italian Madness som gäller!

Jag har blivit otroligt dålig på att blogga, korta inlägg och massa bilder.
I alla fall jag fick mitt engelska projekt skit flyttat till den 23.4 istället för den 9.4.
Always something.

Något som skulle sitta så jäkla bra nu är lite nya snygga kläder,
kanske lite skor också, och en resa till Milano :D
I alla fall på fredag får man veta ifall man vunnit biljetter till Tokio Hotels spelning i Mediolanum Forum,
och jag lovar mig själv att fan jag sticker dit om jag vinner!
Jag tänker stå och vifta med en stor Finlands flagga :D


Haha kolla Georg :D

Kommentarer
Postat av: videoGirl

Lycka till! Hoppas vinner du biljetter så att du kan gå dit och vifta med Finlands flaggan och synnas kanske i THs dvd ;>

2010-04-06 @ 19:01:25
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0