Helsinki 03042010

Som jag misstänkte så tog jag inte några bilder idag, men vad fan, man behöver inte dokumentera allt man gör? :D
Utom i tåget för då tog jag och Christine lite bilder.

Filmen The Bounty Hunter var ganska bra :)
Men i alla fall, först steg jag och Christine på bussen och några hållplatser efter det joinade Ronja oss :)
Vi åkte till Kampen och där träffade vi Mikaela, Janita, Mikaelas kompis och Janitas boyfriend. Vi gick till McDonald's och käkade, därefter till Makuuni och köpa godis och efter det och vänta på att få gå in i salongen.




Och förresten här är ett påskägg till alla som läser min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: C

WTF, ja har inte sett i din blogg på typ en vecka o sen får ja leta efter dina senaste inlägg i 19 timmar :o no nej, läppä :) Men jaa, vi hade so fun :D

2010-04-03 @ 21:11:40
Postat av: Isabella

Åh så gullig du är! :D

Glad påsk! <3

2010-04-03 @ 22:22:39
URL: http://blackrose.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Jo, ja måst snart nångång fara och se =)

2010-04-04 @ 11:28:47
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0